دوره های آنلاین زبان انگلیسی

دوره های آنلاین زبان با هدف ارتقاء تنوع خدمات آموزشی موسسه و گسترش بستر مجازی جهت ایجاد دسترسی همگانی به دوره های ارائه شده برای ایجاد فرصت های برابر برای تمامی علاقه‌ مندان به یادگیری زبان برگزار می شود. موسسه زبان انگلیسی صبح انقلاب با هدف افزایش تنوع خدمات آموزشی و نیز ایجاد امکان یادگیری زبان برای همه افراد با محدودیت‌ ها یا شرایط زمانی و مکانی متفاوت، اقدام به طراحی و برگزاری کلاس‌ های آنلاین نموده است.
این کلاس‌ها در اصل مشابه کلاس ‌های عادی موسسه زبان انگلیسی صبح انقلاب بوده ولی برای افراد و اهداف متفاوت در بسته‌های آموزشی مختلف ارائه می ‌شود.

قوانین حضور در کلاس های آنلاین

افرادی که در کلاس‌های آنلاین موسسه زبان انگلیسی صبح انقلاب ثبت‌ نام می کنند، می ‌بایستی حتما به تمام قوانین موسسه پایبند بوده و در ابتدای دوره فرم تعهد را امضا نمایند. در صورت قطع ارتباط با اینترنت از سوی زبان آموز و انتظار 10 دقیقه ای مدرس برای ادامه کلاس، اگر مشکل حل نشود، آن جلسه به اتمام رسیده تلقی شده و جبران نخواهد شد.
در صورتی که جلسه به دلیل مشکل اینترنت از سوی مدرس مختل شود، باید قبل از جلسه آزمون، نسبت به جبران آن اقدام گردد. افراد از اقصی نقاط جهان می توانند به این دوره دسترسی داشته باشند. مادامی که بتوانند مبلغ را به حساب موسسه واریز کنند می توانند از هرجای جهان در این کلاس های آنلاین شرکت کنند.

ثبت نام