مأموریت و اهداف

رسالت آموزشگاه زبان صبح انقلاب خدمت به مشتریان و جلب رضایت آنان در آموزش زبان انگلیسی است و با تكیه بر قابلیت های كاركنان خود و كارنامه درخشان سوابق 36 سال خود، ارتقاء روز افزون و پویا و ارزش آفرینی به مشتریان را زیر بنای تمامی  فعالیت های خود می داند.
لذا مدیریت آموزشگاه در مسیر زمان نسبت به درک نیازهای جامعه و باز نگری و تعریف مجدد در ارايه خدمات خود اقدام به تأسیس شعباتی در مناطق مختلف شهر نموده است تا خانواده های محترم بتوانند باتوجه به مشکل روزافزون ایاب و ذهاب و هزینه های مربوطه، با صرفه جویی در وقت از امکانات آموزشی نزدیک ترین شعبه استفاده نمایند.
و امروزه نیز با برگزاری کلاس های آنلاین و آفلاین در تمامی سطوح و سنین با مزایای زیر در خدمت اولیا و زبان آموزان می باشد:

1- آموزش از راه دور

2- بدون اتلاف وقت رفت و آمد

3- با نظارت اولیاء بر نحوه عملکرد آموزشگاه و زبان آموز

4- آموزش از مکان دلخواه شما و زمان آزاد شما

از طرفی این مجموعه برای متقاضیانی که در خواست کلاسهای حضوری دارند ، تمامی دوره های خود را در تمامی شعبات بصورت حضوری برگزار می کنند.

در راستای نیازهای پاسخ به مشتریان عزیز مجموعه ی صبح انقلاب با تولید پکیج های آموزشی خودآموز، خود بستری را برای زبان آموزان فراهم نموده است تا بتوانند به سهولت و در مدت زمان کوتاه بصورت خود خوان زبان انگلیسی را فرا گیرند