پکیج آموزش زبان انگلیسی

بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی که برای خود می‌توانید انتخاب کنید چیست؟

یکی از مشکلاتی که زبان آموزان سطح مبتدی با آن روبرو می‌شوند این است که پیشرفت آن‌ها به کندی انجام می‌شود و یا پیشرفت چشمگیری را ندارند ! یکی از دلایلی که زبان آموزان پیشرفت چشمگیری را احساس نمی‌کنند این است که به اشتباه فکر میکنند برای رسیدن به سطح پیشرفته نیاز دارند تا لیست‌های طولانی از لغات و گرامرها را حفظ کنند! اما چرا این اتفاق نمیوفته؟

آیا بدنبال کمک آموزشی هستید؟

برای اینکه ما بتوانیم تسلط کافی زبان انگلیسی داشته باشیم نیازمند تعامل و جمله سازی مداوم هستیم!

 

 

 

آموزش چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی:  

در این دوره ی آموزشی ما سعی کردیم که همزمان روی 4 مهارت reading ، writting ، speaking و listening شما را تقویت کنیم. که برمبنای  فیلم‌های کمک آموزشی زبان اصلی و گرامر در قالب مکالمه آموزش داده‌ایم که  جذاب باشد.

نحوه آموزش 

فایل‌های آموزشی رو به صورت صوتی،تصویری که از طریق برنامه Spot player هستند می توانید ببینید و گوش دهید. یک مزیت دیگه‌ای هم که دارد این است که شما به محض ثبت نام پشتیبانی براتون فعال می‌شود و میتوانید با مدرس ما در ارتباط باشید و رفع اشکال نمایید. شما د ر این دوره به روشی زبان را یاد میگیرید که فراموشی لغات بسیار کم است  پکچهای آموزشی زبان صبح انقلاب که بهترین و کامل ترین جایگزین کلاس زبان انگلیسی در ایران است را می توانید بصورت حضوری با اساتید مجرب در کلاسها آموزش ببینید که هم اکنون در شعبات متعدد ارایه خدمات می نماید. 

و هم می توانید بصورت آنلاین خرید کرده که هم در گوشی وهم در کامپیوتر ولپ تاپ قابل اجراست

 

 

 

 

پکیجهای آموزشی بصورت بسته های کمک آموزشی،برای افرادی طراحی شده است که به هر دلیل امکان شرکت در کلاس زبان را نداشته و می خواهند از صفر تا صد زبان انگلیسی را در منزل یاد بگیرند. البته باید توجه داشت که یادگیری زبان به صورت خودآموز کار چندان ساده‌ای نیست و حضور یک مشاور که قدم به قدم در این راه همراه شما باشد و سئوالات شما را پاسخ دهد برای بالا رفتن میزان یادگیری لازم و ضروریست. 

برای دریافت بسته های آموزشی پکیج آموزشگاه زبان صبح انقلاب روی سطح مورد نظر کلیک کنید.

Family-Friends-Staryer A

Family- Friends-Starter B

Family- Friends-1A

Family-Friends-1B

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.