سطح مبتدی – Elementary

دوره های آموزشی Family and Friends

بسياري از خانواده‌ها فكر ميكنند كه آموزش زبان دوم در سنين پايين در كودكي سبب بروز اختلالات و مشكلات زبان شناسي در كودك خواهد شد اما تحقيقات اخير اين موضوع را به صورت كامل رد ميكند و پيشنهاد ميشود كه آموزش زبان انگلیسی به صورت غير مستقيم از مراحل آغازين تولد و سنین ۲ و ۳ سال شروع شود. ولي اين نكته را در نظر داشته باشيد كه فرد آموزش دهنده ميبايست دانش كافي ، تلفظ و لهجه ي صحيحي داشته باشد زيرا آموزش غير حرفه اي و اشتباه ميتواند تاثير بسيار بدي به روند آموشي كودكان داشته باشد.

امروزه دوره های آموزشی Family and Friends در اکثر آموزشگاههای زبان انگلیسی تدریس می شوند. در آموزشگاه زبان صبح انقلاب آموزش زبان انگلیسی در دوره elementary درمجموع در 18 ترم صورت می‌گیرد و در قالب کلاس‌های گروهی برگزار می‌شود. مجموعه کتابهای آموزشی  Family and Friends یکی از محبوب ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد که توسط انتشارات بزرگ آکسفورد منتشر گردید است. این مجموعه دارای 7 سطح است که زبان آموز را از سطح Beginner تا Elementary می رساند. این مجموعه فوق العاده جذاب با تمرکز بر روی مهارت های گفتاری و نوشتاری به همراه محتوای به روز و جذاب در ویرایش جدید و همچنین تصاویر جذاب و رنگی یکی از موثر ترین مجموعه ها در زمینه یادگیری زبان انگلیسی می باشد. در سال‌های اخیر این مجموعه کتب آموزشی با بازخورد خوبی از سوی مدرسین و والدین روبرو شده است. هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش آموز، یک کتاب تمرین، کتاب معلم، کتاب های تست، منابع کمک آموزشی، فایل های صوتی و نرم افزار اینتراکتیو است.

ویژگی های ویرایش دوم این مجموعه: • دارای بخش های کابردی و به روز تا زبان آموزان بتوانند از همان ابتدا مکالمه داشته باشند. • فعالیت های عملی جدید . جذاب که صحبت کردن را به همراه بازی و لذت آموزش می دهد • بخش های انتخابی قیاس فرهنگی برای تنوع بیشتر در بخش مقایسه فرهنگ ها • دارای بخش های آنلاین برای تمرینات بیشتر به همراه دی وی دی و کتاب کار

آزمون تعیین سطح

تعیین سطح آنلاین می‌تواند به شما نشان دهد که از نظر مهارت زبان انگلیسی در چه سطحی هستید و از چه کلاسی باید شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید. 

در این آزمون شما به 21 سوال چهار گزینه ای پاسخ خواهید داد. پس از اتمام و مشخص شدن نتیجه آزمون به همین صفحه بازگردید تا در جدول پیش رو بر اساس تعداد پاسخ های صحیح داده شده در آزمون تعیین سطح دوره متناسب با سطح خود را انتخاب کرده و سایر مراحل را طی کنید. 

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر در آزمون تعیین سطح ما به صورت رایگان و آنلاین در هر زمان و مکانی شرکت کنید.

جدول سطوح متوسط (intermediate)

با توجه به تعداد پاسخ های صحیح خود در آزمون تعیین سطح، دوره خود را با کلیک بر نوع دوره مورد نظر (حضوری یا آنلاین) انتخاب کنید.