درباره ما

درباره آموزشگاه صبح انقلاب

آموزشگاه صبح انقلاب در دو بخش پسرانه و دخترانه، فعالیت آموزشی خود را از سال 1365 با دریافت مجوز از اداره آموزش و پرورش در تبریز و با 10 کلاس درس آغاز نمود. به علت استقبال شایان توجه اولیای دانش آموزان کلاس ها در چهار نوبت از صبح تا عصر دایر می شد.
آموزشگاه زبان انگلیسی صبح انقلاب اولین آموزشگاه زبان در تبریز بود که با هدف های آموزشی مشخص، برنامه مدون، و با استفاده از اساتید مجرب و بهره گیری از کتب و مواد آموزشی مناسب و موثر لغت به آموزش زبان آموزان در سه گروه سنی خردسالان، نوجوانان اقدام نمود.
به طوری که در نتیجه این هماهنگی عوامل مختلف، سیستمی به وجود آورده بود که از اقصی نقاط شهر برای آموزش زبان انگلیسی به صورت گروهی و چشم گیر در کلاس ها شرکت می نمودند.

آموزشگاه صبح انقلاب مفتخر است که از زبان آموزان خود دانشجویانی که سوابق تحصیلی بالاتری دارند ثبت نام نموده وبا گذراندن دوره های  Teaching، همکاری خود را با این مجموعه آغاز می کنند.

از سال 1365تا به امروز با بیش از 1500 مدرس زبان، افتخاری همکاری داشته ایم.

رزومه كاری و تحصیلی مؤسس آموزشگاه پسرانه صبح انقلاب:

آقای کاظم ظهیرفرد در سال 1324  دیده به جهان گشود .تحصیلات ابتدایی خود را از دبستان غیر دولتی سعدی آغاز نمود. وی دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه را در دبیرستان سعدی و دوره دوم متوسطه را رشته ریاضی در دبیرستان فردوسی تبریز به پایان رسانید.

در سال 1342 به عنوان سپاهی دانش همکاری خود را با آموزش و پرورش آغاز نمود. در سال 1352 لیسانس خود را در مشاوره دوره راهنمایی و مدیریت آموزشی از دانشگاه ابوریحان بیرونی تهران دریافت نمود و به عنوان مشاور تحصیلی به فعالیت آموزشی خود ادامه داد.

وی در سال 1355 برای تحصیل در تعلیم و تربیت (طرح آموزشی ایران) راهی کشور آمریکا شد و پس از پایان دوره به عنوان مشاوره راهنمایی در دبیرستان تجربی ثقه الاسلام مشغول به کار شد.

بسیاری از اساتید ما هم اکنون در دانشگاه های  خارج از کشور هستند.

خانم پریناز پورسعید دبیر IELTS در انگلستان.

خانم منصفی استاد Toefl در مالزی

خانم روشی استاد دوره های پیشرفته در مالزی

در سال 1357 مجددا برای مطالعه در تعلیم و تربیت به دانشگاه جردن هیل کالج انگلستان رفت و پس از بازگشت و پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز تربیت معلم آموزشکده فنی دانشگاه آزاد و آموزش ضمن خدمت به عنوان مدرس مشغول به تدریس شد.

رزومه کاری و تحصیلی موسس آموزشگاه زبان انگلیسی دخترانه صبح انقلاب:

خانم کبری پورعیوض در سال 1347 در تبریز در یک خانواده فرهنگی و مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدائی خود را از دبستان علی اکبر یاسمین آغاز کرد و دوره ی متوسطه را در دبیرستان الزهرا همراه با فعالیت های فرهنگی و هنری به پایان رسانید.

وی در سال 1367 وارد تربیت معلم شده و همزمان مسئول بخش خواهران سازمان تبلیغات بوده و در ادامه ی فعالیت های فرهنگی و هنری و خدمت در آموزش و پرورش و ادامه ی مسئولیت پذیری موفق به دریافت دو گروه تشوقی شده و در سال 1378 مدیر و مسئولیت واحد دخترانه آموزشگاه صبح انقلاب را شروع کرد.
خانم پورعیوض مقطع فوق لیسانس خود را در رشته MBA در دانشکده کارافرینی دانشگاه تهران ودکترای  DBA را از دانشکده مدیریت تهران به پایان رسانید و اکنون به عنوان محقق و نویسنده و سخنران در زمینه ی رشد فردی و سواد مالی مشغول به کار می باشد.