اولین آموزشگاه زبان انگلیسی در تبریز

اهداف اصلی تاسیس آموزشگاه زبان انگلیسی صبح انقلاب

  • ارائه دوره های مختلف آموزش زبان با کیفیت بالا و برای تمام سنین
  • استفاده از مدیران و اساتید مجرب
  • دریافت شهریه مناسب
  • استفاده از روش های کارآمد و ایده های نوین
  • ارتقا دانش نوجوانان و جوانان

مدیران آموزشگاه زبان صبح انقلاب با فراهم آوردن بهترین امکانات آموزشی متداول در ایران، در صدد برآمدند تا زبان آموزان شهر تبریز، هیچ گونه کمبودی از لحاظ امکانات و تجهیزات آموزشی، نسبت به سایر زبان آموزان در تهران یا سایر شهرهای بزرگ کشور نداشته باشند.

امروزه آموزش زبان انگلیسی نه تنها یک سرمایه گذاری برای بهره برداری هرچه بیشتر از منابع انسانی، بلکه اصل سازندگی نسل آینده است. امید است آموزشگاه صبح انقلاب به عنوان اولین آموزشگاه زبان انگلیسی در تبریز، با نزدیک به نیم قرن حضور فعال در عرصه آموزش زبان انگلیسی، نقش بسزایی در سازندگی نسل آینده ایفا کرده باشد.

آقای کاظم ظهیرفرد به عنوان موسس اولین آموزشگاه زبان انگلیسی در تبریز در سال 1355 برای تحصیل در رشته تعلیم و تربیت (طرح آموزشی ایران) راهی کشور آمریکا شد و پس از پایان دوره به عنوان «مشاور راهنما» در دبیرستان ثقه الاسلام مشغول بکار شد.

در سال 1357 مجددا برای مطالعه در رشته تعلیم و تربیت به دانشگاه جردن هیل کالج انگلستان رفت و پس از بازگشت و پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز تربیت معلم، آموزشکده فنی، دانشگاه آزاد و در دوره های آموزش ضمن خدمت به عنوان مدرس مشغول به تدریس شد.

آقای کاظم ظهیر فرد با توجه به دوره هایی که در امریکا و انگلیس گذرانده بودند به اهمیت زبان انگلیسی پی بردند.
و در پی شناخت آموزش زبان انگلیسی بر آن شدند تا مجوز نمایندگی شکوه را برای آموزش زبان انگلیسی، از تهران برای جوانان شهر اولین ها درخواست کنند.
سپس با مجوز رسمی از آموزش و پرورش، اولین آموزشگاه زبان انگلیسی در تبریز با عنوان آموزشگاه علمی آزاد زبان انگلیسی صبح انقلاب، تاسیس شد. چون با استقبال فراوان روبرو شدند برای دانش آموزانی که از مسیرهای دور می آمدند سرویس ارائه می گردید و زبان آموزانی که دوره ی زبان را به اتمام می رساندند از طرف آموزشگاه صبح انقلاب و به عنوان نمایندگی شکوه مدرک معتبر دریافت می کردند