سطح متوسط – Intermediate

  این مجموعه  از بنام‌ترین تولیدات انتشارات دانشگاه آکسفورد و از بهترین و بروزترین منابع آموزشی زبان انگلیسی در دنیا است. این کتاب در رده‌بندی کتب آموزشی زبان انگلیسی موجود رتبه اول را از آن خود کرده است و آموزشگاه صبح انقلاب  نیز با بررسی‌هایی که انجام داده است بهترین منبع آموزشی در رده سنی سطح متوسط را همین مجموعه می‌داند. هر دوره از این مجموعه دارای یک کتاب کار کلاس، کتاب کار در منزل، سی‌دی‌های آموزشی صوتی و فیلم‌های آموزشی است که در تمامی مراحل زبان آموزان را در رسیدن به مقصد خود یاری خواهند کرد. علاوه بر این بدلیل بروز بودن این مجموعه، آزمون‌های آنلاین نیز برای زبان آموزان در دسترس است.

زبان آموزان در دوره Intermediate با مباحثی از جمله پایه‌ای‌ترین مباحث گرامری مانند زمان‌ حال ساده و استمراری، صفات ملکی، قیود تکرار، کلمات پرسشی و اسامی مفرد و جمع آشنا خواهند شد و لغاتی پیرامون موضوعات اعداد، ملیت‌ها، مسائل خانوادگی، رنگ‌ها، غذاها و نوشیدنی‌ها، مشاغل و اماکن می‌آموزند. در کنار سرفصل‌های این دوره، نقش آفرینی، برقراری ارتباط کلامی دوطرفه، انجام تمرینات شنیداری و نوشتاری سبب پیشرفت چشم‌گیر زبان‌آموزان خواهد شد.

همچنین با مباحثی از قبیل زمان‌ها، ساختارهای پیش بینی در زمان آینده، اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش، صفات تفضیلی و برتر، حروف تعریف و غیره آشنا خواهند شد. علاوه بر این طبق برنامه‌ای مدون بر روی تقویت هر چه بیشتر مهارت گفتاری زبان‌آموزان تاکید بیشتری اعمال خواهد شد. علاوه بر مباحث گرامری و مهارت گفتاری، زبان آموزان با انجام تمریناتی دیگر مهارت‌ها از جمله توانایی‌های شنیداری ، نوشتاری و درک مطب خود را بیش از پیش تقویت خواهند کرد و مدرس پا به پای زبان‌آموز در این مسیر و برای حصول این مهم قدم برخواهد داشت.

درآموزشگاه صبح انقلاب  سطح Intermediateدروس American English File starterو همچنین American English File1 در دو ترم و American English File 2 3 نیز در سه ترم تدریس می شود که در جدول زیر نشان داده شده است  

آزمون تعیین سطح

تعیین سطح آنلاین می‌تواند به شما نشان دهد که از نظر مهارت زبان انگلیسی در چه سطحی هستید و از چه کلاسی باید شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید. 

در این آزمون شما به 21 سوال چهار گزینه ای پاسخ خواهید داد. پس از اتمام و مشخص شدن نتیجه آزمون به همین صفحه بازگردید تا در جدول پیش رو بر اساس تعداد پاسخ های صحیح داده شده در آزمون تعیین سطح دوره متناسب با سطح خود را انتخاب کرده و سایر مراحل را طی کنید. 

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر در آزمون تعیین سطح ما به صورت رایگان و آنلاین در هر زمان و مکانی شرکت کنید.

آیا سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اخذ مشاوره با ما در ارتباط باشید و یا برای ما پیام بگذارید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
تلفن: 04134794466 ​

  • تعداد پاسخ های صحیح
  • سطح آموزشی
  • مبلغ شهریه (تومان)
  • ورود/ثبت نام
تمامی سوالات
American 3 D
435000