آموزش زبان انگلیسی آنلاین

یکی از جنبه هایی که در آموزش زبان انگلیسی آنلاین به شدت رو به گسترش است و اکنون حتی دانشگاه های معتبر کشور و جهان به آن روی آورده اند این است که:

افراد شرکت کننده در کلاس های آنلاین معمولا دانش آموزان و مدرسان هستند و از آموزش زبان انگلیسی آنلاین از لحاظ  آنلاین به دو دسته کلاس آنلاین بدون نظارت (oflin)وکلاس آنلاین (online)با نظارت تشکیل می شود.

 

 

online class

 

کلاس آنلاین بدون مدرس (ویدئو محور)

در آموزش زبان انگلیسی آنلاین بدون نظارت مدرس تنها یادگیری دانش آموزان را ارزیابی میکند و گاهی اوقات اصلا مدرسی وجود ندارد که این را یک کلاس آنلاین بدون نظارت می نامند که در آن دانش آموزان با مواد آموزشی آماده شده و بدون کمک مدرس به یادیگیری می پردازند که اساسا یک دوره آموزشی الکترونیکی خصوصی است که می تواند آزمون آنلاین خودکار هم داشته باشد .

در این کلاس ها معمولا یک CD به دانش آموزان ارائه می شود تا مطالعه کنند یا یک آموزش ویدئو تماشا کنند .که از این نوع کلاس به وفور می توانیم در یوتیوب مشاهده کنیم

مزایای کلاس های زبان انگلیسی آنلاین

1- دانش آموزان در محدوده جغرافیایی که در آن زندگی می کنند محدود نمی شوند.

2- تحقیقات نشان داده است یادگیری الکترونیکی ذاتا توجه دانش آموز را بیشتر جلب می کند و ویژگی تعاملی بودن بیشتری دارد .

3- افزایش سطح مسئولیت پذیری و نظم خود جوش

4- قدرت انتخاب بیشتر موضوعات درسی در کلاس آنلاین

5- صرفه جویی در هزینه هایی مثل رفت و آمد به اموزشگاه 

به طور کلی آموزش  زبان انگلیسی آنلاین بدان معنی است که دیگر شما مجبور نیستید به کلاس بروید و این یعنی زمان کمتری را در راه ها و اتوبوس و مترو می گذرانید . و زمان بیشتری را صرف تحصیل می کنید همچنین بدون نگرانی از وضع آب و هوایی و الودگی شهر به راحتی می توانید در کلاس های خود حاضر شوید.

6- صرفه جویی در زمان

این روزها زمان احتمالا از طلا هم با ارزش تر است، و اینکه چطور آن را هر روز صرف کارهای روزانمان میکنیم و چقدرش را در مسیر پیشرفت خرج میکنیم نقشی حیاتی در تصمیماتمان دارد.  کلاس های زبان انگلیسی آنلاین از چندین جنبه میتوانند زمان بیشتری در اختیار ما بگذارند.

از طرفی وقت زیادی صرف رفت و آمدکلاس های حضوری نمی شود. همینطور در کلاس های حضوری زمان بسیار زیادی در حین کلاس تلف می شود که چون طبق تحقیق هایی که انجام شده دانش آموزان در کلاس های آنلاین از تمرکز بالاتری برخوردارند در این نوع کلاس ها این زمان صرف درس خواهد گردید.

از طرف دیگر شما آزادید تا هر زمانی که دوست دارید را برای حضور در کلاس های آنلاین انتخاب کنید و این انعطاف زمانی به ویژه برای کسانی که همزمان با تحصیل کار هم میکنند بسیار مفید است.

7-محیط یادگیری راحت تر

هیچ جا خانه آدم نمیشود. طبیعی است که هرکس در خانه خودش بیشترین احساس راحتی را داشته باشد و مگر میشود منکر شد که آسودگی و آرامش یکی از مهمترین الزامات یادگیری و تمرکزاند. شما در محیط خانه خودتان آزادید تا هر جایی دوست داشته باشید مشغول درس شوید و آن طور که راحت ترید در کلاس ها شرکت کنید.

انسجام ساختاری و اهداف یادگیری شفاف

هر دوره اموزش الکترونیکی موفق باید یک هدف یادگیری روشن داشته باشد که دستیابی به آن از طریق آزمون ها و فعالیت هایی که در دوره انجام می گیرد قابل اندازه گیری باشد. بهترین دوره آنلاین، دوره ای است که منسجم باشد و هیچ بخش اضافه و دور از هدف نداشته باشد.

این بدان معنی است که هر بخش از دوره آموزشی باید در راستای تمامیت و کل دوره باشد. به همین ترتیب، هر فعالیتی باید طی یک روال منطقی به مرحله بعد جریان پیدا کند. بنابراین،در طی این فرآیند آموزشگاه زبان انگلیسی صبح انقلاب این امکان را به وجود آورده تا زبان آموزان بتوانند با آرامش خاطردوره های آموزشی خود را بگذرانند.

مطالعه آنلاین به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد. شما می توانید کار خود را انجام دهید و راحت تر برنامه کاری خود (و سرگرمی های خود را) و کارهای دیگر خود را در کنار برنامه و کارهای مربوط به تحصیل خود بچینید؛ اگر در بیش از یک کلاس انلاین شرکت کنید، علاوه بر حضور در کلاس آنلاین می توانید در بین کلاس هایتان با مربی و همکلاسی های خود تعامل داشته باشید.

نظرسنجی ها نشان می دهند که بیشتر افراد شاغلی که در دوره های آموزش انلاین شرکت می کنند، در وضعیت شغلی خود پیشرفت و افزایش حقوق دارند.زمانی که دوره آنلاین خود را به اتمام رسانید، تجربه کاری بیشتری کسب کرده اید و مهارتهای جدیدی را به کار می گیرید که به شما در پیشرفت شغلی کمک می کند!

برنامه و محیط انعطاف پذیر با کلاس آنلاین

با مطالعه آنلاین و شرکت در کلاس آنلاین، محیطی را که قرار است در آن آموزش ببینید را خودتان انتخاب می کنید و آن را به نحوی انتخاب می کنید که به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب می باشد: اتاق خواب، اتاق مطالعه یا کافی نت خیابان فلان، حتی می توانید گوش دادن به پادکست سخنرانی مدرس را روی مثلا تردمیل نیز تجربه کنید. آیا این عالی نیست؟

گرفتن یک دوره آنلاین بدان معنی است که دیگر شما مجبور نیستید به کلاس بروید، و این یعنی زمان کمتری را در راه ها و اتوبوس ها و مترو میگذرانید و زمان بیشتری را صرف تحصیل روی صندلی خود می کنید، در حالی که صدای سوختن هیزم ها در شومینه را می شنوید. شما دیگر نباید نگران رانندگی در آب و هوای نا مساعد برای رسیدن به یک کلاس باشید 

تناوب برای یادگیری زبان انگلیسی در صبح انقلاب به این صورت است که ظرفیت وحجم محدودی از کتاب مورد نظر را در فاصله های معین که حدودا دو جلسه در هفته برگزار می شود مورد مطالعه قرار می گیرد . استمرار یعنی تکرار وتمرین که مادر آموزش است .توسط دبیران آموزش دیده ومجرب از خدمات برجسته آموزشگاه زبان انگلیسی صبح انقلاب می باشد.

و در آخر در آموزش زبان انگلیسی آنلاین می توان به یادگیری فردیاشاره کرد آموزشگاه زبان انگلیسی صبح انقلاب در آموزش زبان انگلیسی آنلاین  این اجازه را به شما می دهد که بتوانید در هر کجا، هر زمان و هر طور که خواستید فرصت یادگیری فردی داشته باشید. اینکه اختیار زمان و مکان دست خودتان است، ویژگی فوق العاده کلاسonlineمحسوب می شود

و در نتیجه می توانید هر طور که خواستید برنامه ریزی کنید و به شما اجازه می دهدتا توانایی خود را در یک درس خاص افزایش دهید و به ضعف هایتان غلبه کنید و یادگیری موثر تری داشته باشید . همچنین اعتماد به نفس  شما را نیز افزایش می دهد.