دوره های جوانان

دوره مقدماتی آموزش زبان انگیلسی بزرگسالان

پس از دوره‌ی Elementary، زبان‌آموزان وارد دوره مقدماتی می‌شوند. این دوره در دسته بندی‌ها معادل سطح Intermediate است. طول این دوره 12 ترم است و روزهای برگزاری کلاس‌های گروهی در دوره های American English File مشابه دیگر دوره‌ها خواهد بود. زبان آموزان در این دوره نسبت به زبان انگلیسی  و مهارت‌های آن دید جامع‌تری پیدا خواهند کرد. منبع اصلی آموزش این دوره ها از سری کتب آموزشی  American English File است. این منبع آموزشی علاوه بر کتاب کار در کلاس، دارای کتاب کار در منزل و سی‌دی‌های و فیلم‌های آموزشی است.

در دوره های آموزشی American English File  طبق برنامه‌ای مدون بر روی تقویت هر چه بیشتر مهارت گفتاری زبان‌آموزان تاکید بیشتری اعمال می شود. علاوه بر مباحث گرامری و مهارت گفتاری، زبان آموزان با انجام تمریناتی دیگر مهارت‌ها از جمله توانایی‌های شنیداری ، نوشتاری و درک مطب خود را بیش از پیش تقویت خواهند کرد.  و مدرس پا به پای زبان‌آموز در این مسیر و برای حصول این مهم قدم برخواهد داشت. مجموعه American English File  مجموعه ای شش سطحی است که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است. این مجموعه یکی از بهترین مجموعه هایی است که برای آموزش انگلیسی آمریکایی به بزرگسالان تاکنون منتشر شده است. مجموعه حاضر در شعبات آموزشگاه زبان انگلیسی صبح انقلاب استفاده می شود.

 

 

American  English  File Starter

ویژگی های کتاب  (American English file (Second  :

1.تمرکز اصلی بر روی مکالمه

2.استفاده از نرم افزارهای مناسب برای زبان آموزان

کتابAmerican  English  File Starter

موردنظر شامل ۱۲ درس، ۱۶۷ صفحه، که هر درس شامل ۳ بخش A, B and C است، لازم به ذکر است که هر درس به سه دسته کلی تقسیم بندی می شود که بخش اول، Grammar, Vocabulary و در نهایت Pronunciation میباشد.

بخش های فایل های Listening and Speaking در هر صفحه: استفاده مکرر از مکالمه ها و دارابودن گنجینه لغوی بالا موجب تقویت مهارت شنیداری و گفتاری زبان آموزان می گردد و آنها را به سمتی سوق می دهد که بتوانند بیشتر بر مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ مسلط شوند.

سی دی آموزشی: به طور کل 2 سی دی در این کتاب وجود دارند که یک سی دی تمام فایل‌های شنیداری کتاب را شامل می‌شود و دیگری یک سی دی تصویری شامل فیلم‌های داخل کتاب است،

 

ویژگی کتاب American English File 1 

کتاب جامع آموزش زبان انگلیسی است که از نظر محتوا، تنظیم مطالب و انسجام آنها دارای یک چهارچوب کاملا دقیق و منظم است که خود نقش بسیار مهم و چشمگیری در یادگیری سریع زبان ایفا می کند. لازم به ذکر است که این مجموعه در شش جلد توانسته مدرسین و زبان آموزان بسیاری را به خود جلب نماید. این مجموعه بی نظیر آموزشی در زمینه ارتقا و توسعه دایره لغات، بسیار غنی و کاربردی می باشند و از آن ها می توان در گفتگوهای روزمره و خیابانی زبان انگلیسی استفاده نمود.

در انتها باید به این نکته اشاره نمود که تنوع موضوعات و جملات در موقعیت های مختلف که در کتاب استفاده شده اند یکی از مزیت هایی است که بر اساس آن ذهن زبان آموز به راحتی میتواند زبان شیرین انگلیسی را فرا گیرد.

 
 

ویژگی کتاب American English File 2

هر کتاب از مجموعه American English File 2 دارای بین 10 تا 12 درس می باشد که در هر درس بیشترین تمرکز روی سه بخش گرامر، واژگان و تلفظ معطوف شده است. یکی از مهمترین نقاط قوت این مجموعه این است که برای تقویت مهارت گفتاری (مکالمه) بسیار مناسب می باشد، هر چند این مجموعه به سه مهارت دیگر (مهارت های شنیداری، نوشتاری و درک مطلب) نیز می پردازد.

 

کتاب American English File 3

کتاب جامع آموزش زبان انگلیسی است که از نظر محتوا، تنظیم مطالب و انسجام آنها دارای یک چهارچوب کاملا دقیق و منظم است که خود نقش بسیار مهم و چشمگیری در یادگیری سریع زبان ایفا می کند. لازم به ذکر است که این مجموعه در دو  جلد توانسته مدرسین و زبان آموزان بسیاری را به خود جلب نماید.

این مجموعه بی نظیر آموزشی در زمینه ارتقا و توسعه دایره لغات، بسیار غنی و کاربردی می باشند. و در کتاب American English File 3 می توان در گفتگوهای روزمره و خیابانی زبان انگلیسی استفاده نمود.

در انتها باید به این نکته اشاره نمود که تنوع موضوعات و جملات در موقعیت های مختلف که در کتاب استفاده شده اند یکی از مزیت هایی است که بر اساس آن ذهن زبان آموز به راحتی میتواند زبان شیرین انگلیسی را فرا گیرد.

 

کتاب American English File 4

هر کتاب از مجموعه امریکن انگلیش فایل دارای بین 10 تا 12 درس می باشد. که در هر درس بیشترین تمرکز روی سه بخش گرامر، واژگان و تلفظ معطوف شده است. یکی از مهمترین نقاط قوت American English File 4 این است که برای تقویت مهارت گفتاری (مکالمه) بسیار مناسب می باشد، هر چند این مجموعه به سه مهارت دیگر (مهارت های شنیداری، نوشتاری و درک مطلب) نیز می پردازد.

کتاب American English File 4، کتاب جامع آموزش زبان انگلیسی است که از نظر محتوا، تنظیم مطالب و انسجام آنها دارای یک چهارچوب کاملا دقیق و منظم است که خود نقش بسیار مهم و چشمگیری در یادگیری سریع زبان ایفا می کند. لازم به ذکر است که این مجموعه در دو  جلد توانسته مدرسین و زبان آموزان بسیاری را به خود جلب نماید. این مجموعه بی نظیر آموزشی در زمینه ارتقا و توسعه دایره لغات، بسیار غنی و کاربردی می باشند. 

در کتاب American English File 4 می توان در گفتگوهای روزمره و خیابانی زبان انگلیسی استفاده نمود. در انتها باید به این نکته اشاره نمود که تنوع موضوعات و جملات در موقعیت های مختلف که در کتاب استفاده شده اند یکی از مزیت هایی است که بر اساس آن ذهن زبان آموز به راحتی میتواند زبان شیرین انگلیسی را فرا گیرد

 

 

ویژگی کتاب American English File 5

کتاب American English File 5، کتاب جامع آموزش زبان انگلیسی است که از نظر محتوا، تنظیم مطالب و انسجام آنها دارای یک چهارچوب کاملا دقیق و منظم است. که خود نقش بسیار مهم و چشمگیری در یادگیری سریع زبان ایفا می کند. لازم به ذکر است که این مجموعه در دو  جلد توانسته مدرسین و زبان آموزان بسیاری را به خود جلب نماید. این مجموعه بی نظیر آموزشی در زمینه ارتقا و توسعه دایره لغات، بسیار غنی و کاربردی می باشند. و در کتاب American English File 5 می توان در گفتگوهای روزمره و خیابانی زبان انگلیسی استفاده نمود. در انتها باید به این نکته اشاره نمود که تنوع موضوعات و جملات در موقعیت های مختلف که در کتاب استفاده شده اند یکی از مزیت هایی است که بر اساس آن ذهن زبان آموز به راحتی میتواند زبان شیرین انگلیسی را فرا گیرد.