آموزش زبان انگلیسی آفلاین

آموزش زبان انگلیسی آفلاین

با توجه به اینکه عصر،عصر تکنولوژی است؛
و زمینه های مختلف آموزشی در حال گرایش به آموزش ویدیو محور هستند،آموزشگاه صبح انقلاب قصد دارد تا زبان آموزان خود را از آموزش زبان انگلیسی آفلاین  بهره مند ساخته و تنوعی متفاوت در یادگیری دانش آموزانش ایجاد نماید.همانطور که گفته شد، عصری که ما در آن قرار داریم عصر تکنولوژی است؛امروزه کلاس های حضوری که در موسسات و آموزشگاه ها و… برگزار می شوند، دیگر محبوبیت خودشان را از دست داده اند؛و جای خودشان را به آموزش هایی همچون ویدیو محور_کلاس های آنلاین و… داده اند.

آموزشگاه صبح انقلاب نیز یکی از آموزشگاه هایی می باشد که به این سبک آموزشی روی آورده،و می خواهد تنوعی در آموزش زبان آموزان خود ایجاد بکند. این موسسه علاوه بر اینکه با این روش می خواهد باعث یادگیری بهتر دانش آموزانش شود؛با استفاده از این روش می خواهد شادی را در چهره های دانش آموزانش ایجاد کرده و باعث خوشحالی آنها گردد.(این امر موجب بیشتر شدن انرژی مثبت دانش آموزان و در نتیجه موجب یادگیری بهتر آنها نیز می شود.)

آموزش از طریق ویدیو محور چیست؟
آموزش از طریق ویدیو محور، نوع دیگری از آموزش از طریق ویدیو است که نام اصلی آن، کلاسی به نام کلاس(offline)است که به صورت فایل های فشرده در usb و یا CD و… به دست دانش آموزان می رسد، در این فایل های فشرده، فیلم هایی از تدریس دبیران موسسه مورد نظر وجود دارد که دانش آموزان با نگاه کردن به این فیلم ها می توانند، مطالب گفته شده توسط دبیران را یاد بگیرند، و علاوه بر آن بازی هایی که توسط دبیران به دانش آموزان معرفی می شوند را هم بازی کرده، و مطالب گفته شده را به نحو احسنت یاد بگیرند؛ولی این آموزش تفاوتی با سایر آموزش ها که از طریق ویدیو که به صورت آنلاین و… انجام می شوند دارد.

 

offline.class

تفاوتی که بین کلاس آفلاین و آنلاین وجود دارد این است که زبان آموزان در کلاس های آنلاین فقط یکبار فرصت یادگیری مطالب گفته شده را دارند(یعنی مطالب توسط دبیر فقط یکبار گفته می شود.)ولی در کلاس های آفلاین در صورتی که زبان آموزان نتوانستند قسمتی از مطالب را یاد بگیرند،آنها این امکان را در دست دارند که ویدیو را به عقب برگردانند و همان قسمتی که، یاد نگرفته بودند را دوباره گوش کرده و یاد بگیرند.رشد سریع و روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، منجر به دگرگونی عرصه های مختلف زندگی بشر، از جمله نظامهای آموزشی، گردیده است. به همین منظور ارتقای کیفیت آموزش در مراکز علمی و آموزشی، استفاده از فناوریهای ارتباطی به خصوص اینترنت، تشویق و تبلیغ می شود.

یکی از آخرین نوآوریها درآموزش زبان انگلیسی آفلاین تکنولوژی آموزش الکترونیکی استفاده از شبکه های اجتماعی برای ایجاد و توزیع محتوای آموزشی و سازماندهی ارتباط معلمان و دانش آموزان میباشد. هدف این مطالعه بررسی نقش آموزش آنلاین و الکترونیکی بر یادگیری است و در واقع روش این مطالعه مروری میباشد.

برای این منظور مطالبی مانند آموزش آنلاین، الکترونیکی، یادگیری و … مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین به تحقیقات انجام شده در زمینه نقش آموزش آنلاین و الکترونیکی بر یادگیری پرداخته میشود. نتایج بررسی حاکی از آن است که در مجموع کلاسهای هوشمند توانسته است نسبت به کلاسهای عادی بر عملکرد شناختی در سطوح دانش، فهمیدن و بکار بستن دانش آموزان نسبت به کلاسهای عادی اثر گذارتر باشد.

درآموزش زبان انگلیسی آفلاین به عبارتی ایجاد یک دوره آنلاین موجب به حد اکثر رساندن یادگیری دانش آموزان میشود.همچنین نصب و بکارگیری تخته های هوشمند با کنترل لمسی در هوشمندسازی کلاس، به مدیران مدارس پیشنهاد میگردد.
آموزشگاه زبان انگلیسی صبح انقلاب در نظر دارد با آموزش زبان انگلیسی به صورت آفلاین بستر مناسبی برای زبان آموزان فراهم آورد تا بتوانند از طریق تماشای ویدیو زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

فواید کلاس آفلاین

شما انگلیسی واقعی و طبیعی را یاد می گیرید نه انگلیسی کتاب های درسی را. زبانی که در کتاب های درسی یاد می گیریم با زبانی که عامه مردم در زندگی روزمره استفاده می کنند. در خیلی از مفاهیم و حتی ساختارها متفاوت است.

در آموزش زبان انگلیسی آفلاین زبان آموزان لغات را به صورت کاربردی، موضوعی و موقعیت محور یاد می گیرند. آنچه را می شنوید که گفته می شود! انگلیسی زبان ها معتقدند که فقط 7 درصد از ارتباط کلامی از طریق کلمات برقرار می شود. 93 درصد بقیه چیست؟! این 93 درصد چیزی نیست غیر از نحوه بیان شما.

در آموزش زبان انگلیسی آفلاین زبان بدن یا همان body language، حالت چهره (اخم، لبخند و…) و لحن صدا (در زمان ناراحتی، عصبانیت و…) نقش مهمی در انتقال پیام دارند. با این وصف حتما موافقید که چگونه گفتن از چه گفتن مهم تر است.

سایر فواید کلاس های آفلاین عبارت اند از:

1_ایجاد تنوعی متفاوت در آموزش و یادگیری دانش آموزان.
2_ایجاد فضایی مناسب برای دانش آموزانی که امکان رفت و آمد به آموزشگاه ها را ندارند.
3_موجب یادگیری بهتر و بیشتر دانش آموزش می گردد.